istanbul kürtaj fiyatları 2021 kızlık zarı tamiri vajina daraltma vajinal estetik genital estetik idrar kaçırma bikini bölgesi estetik dolgu botoks siğil HPV tedavisi doğum yırtıkları vakumlu kürtaj gizli kürtaj İstanbul .
Vajinal Ozon Tedavisi
Hastalık yapan mikroorganizmaları yok etmek için alınan bir çok ilaç vücut için gerekli yararlı doğal floraya zarar vererek vücudun dengesini bozup başka şikayetlere yol açabilir. Örneğin kullanılan bir antibiyotik vajinal mantarların üremesini kolaylaştırır. Ayrıca ağızdan alınan birçok ilaç karaciğer ve böbrekte fonksiyonlarını da olumsuz etkileyebilir. Kronik vajinal enfeksiyonların tedavisinde, ozonun zararlı patojenleri öldürücü etkisinden güvenle yararlanabiliriz.
Ozon terapi, vajinal enfeksiyonlarda enfeksiyonu tedavi etkisinin yanında ağrı, yanma, kaşınma gibi şikayetlerde de hızla düzelme sağlar. Özellikle bağışıklık sisteminin düşük olmasına bağlı sıkça oluşan vajinal enfeksiyonlarda, vajinal ve sistemik ozon uygulamaları vücudun bağışıklık sistemini geliştirerek tekrarlayan enfeksiyonları önlemiş olur.
Bazı durumlarda özellikle kronik vajina mantarlarında ,ilaçlarla herhangi bir çözüm üretilemez. Bu durumlarda ozon tedavisi gerek kan yolu ile gerekse vajinal insufilasyon yolu ile (ozonun direkt vajinaya cateter vasıtası ile verilmesi ) hızlı ve kesin çözümler alınabilmektedir.
Daha detaylı bilgi almak ve uzman doktorlarımızla görüşmek için 0 539 431 90 40  numaralı telefonu arayabilir veya aynı numaradan  whatsapp dan yazabilirsiniz.

Call Now ButtonFiyat ve Randevu Ara